Ozlemonat Merhabalar, Normal de ‘Evolvia AR’ kullanıyorduk. Ama bir dolu eczaneye sordurdum hiç bir depo da yokmuş. Bebelac ar istemiyorum, Aptamil ar mama da açıkcası geçmiş söylemlerden dolayı korkutuyor. Önerileriniz nedir? teşekkürler
Elisamn Ozlemonat merhaba benimkide Aptamil ar aldık icmedi içinden dört ölçek fln kullandık . Alalı beş gün oluyor . Alan olursa vermeyi düşünüyorum uygun fiyatli
Ebrars Biz doğduğundan beri aptamil ar mama kullanıyoruz. Bir ara aptamil yoktu. Bebelac ve evolvia ar kullandık ama açıkçası en çok aptamil ar den memnun kaldım.