Merhabalar 3 aylık oğlum var bir aydır meme reddi yaşıyorduk ama bi şekilde emzirmeye çalışıyordum çok uğraştım çok çabaladım ama dünden bu yana artık hiç emmemeye başladı mamaya başlamak zorundayım çok gazlı bi bebek bana mama önerisi verir msnz hangi mamayı kullandınız ve memnun kaldınız mı?