Kızlar öyle yada böyle bu günlere geldik ama dün bebeğimin anlamaız aglama krizi yüzünden hastanedeydk tabi acillerde cocuk doktoru bulamadk devlettede aşırı sıra vardı dışarda bekleyin dedi ve kovitli çocuk cok diye bi sonuc alamadan eve donduk. Şimdi gece uykusu iki saate bir olan cocuk gece bir defa kalkmaya başladı değişti yani iki gündür gündüzde hiç uyumuyo meme emyor mecbur mama veryrm cnku zayıflck gecen ay mama vermedm zayıfladı bu yuzden veryrm . Ve en sok kopuklu kaka yapıyor diye doktor damla verdi şekeri sindiremiyor diye . Birde nursenin şuruba yine başladım acaba bu onu dahamı rahatsz etti yoksa yine atak haftasımı uzun oldu kb ama yardmcı olun bana kmse yok bu cocugun halinden anlayan