SedefK 33 günlük olduk ve 1 haftalıktan beri hem meme hem mama şeklinde gidiyoruz. Herkes mama verirsem memeyi bırakacağını söylüyo ben de endişeleniyorum. Acaba bu şekilde ne kadar devam ettiniz?
Tomi SedefK benim bebek mamadan başlamıştı. 2 ay olduğunda tam emmeyi öğrendi. 11 aylık olacak. Mamayı şimdi tam içmiyor, çünkü bayılarak emdiği meme var.
GozdemHilal 5 aylık olduk hala devam canım memeyi çok çok seviyor diyemem ama bazen uyku öncesi arıyor mutlaka.meme keyiflik,vitamin almalik mama karın doyurmalik diyorum hep o senin kokuna iyice alışsın o bile yeter memede olmak için.
SedefK Tomi ay inşallah biz de öyle oluruz. Benim şuan sütüm yetersiz olduğu için mama veriyorum. İnşallah sütüm artar da bebeğim de ben de rahatlarız