Goktug4343 benim kızım 23 aylık, sürekli ilgilendiğimiz için mi bilemiyorum ama o da hep yanında olayım istiyor. Kapıları falan da açmaya başlamıştı uzun süre önce, beni göremediği an neredeysem kapıyı açıp giriyor. Önceleri açabilse de oyuncaklarıyla oyalanırdı, ben de en azından rahatça tuvalete gidebilirdim. Artık onu da yapamıyorum.
Sabah kalkış saati de çok erken olmaya başladı. Önceden 8-8:30’a kadar uyurdu. Şimdi 6-6:30 olduğunda direkt uyanıyor ve beni de uyandırıyor.
Geçici bir dönem inşallah. Zamanla azalacağını düşünüyorum bu davranışlarının. Şimdilik ona ayak uyduruyorum, o ne isterse o şekilde geçiyor günümüz. Ancak uyuduğunda hem kendime vakit ayırıp, hem de evin işlerine koşturuyorum.