annecik344 banada alıştırma bardağı tavsiye ettiler. Philips avent aldim. 15 günde malesef oda biberonun yerini aldi.. çünkü oglum mamayi cok seviyordu. Alıştırma bardagina başladıktan sonra emme iç güdüsunü tatmin edemediğinden göğsüme geri döndü. Ama ben 15 gün icinde onuda bıraktım çok şükür. O zaman 2 aylikti.simdi 7.5 aylik ve su, mryve suyu içmek için kullanıyoruz bardağını.💁