Merhaba kızlar. Bebeğim 4 ay 23 günlük son günlerde çişi kaka gibi kötü kokuyor ve rengi sarı.Çiş yaparken ağlıyor.Babasına söylüyorum bişeyi yok diyo.Uykusu 30 dk ya düştü onun haricinde normal davranıyor.Ne yapmam lazım yakında hastane yok.Eşim işe gidiyor. Aile hekimi idrar testi yapar mı ? Ben idral yolları enfeksiyonu olabilir diye düşünüyorum.Başına gelen var mı ?