3 ayda mecbur kalınamaz ki. Devam sütlerini öneriyorlar. Hatta 5 buçuk aylık bebeğe bile bir doktor kaldı ki ünlü bir doktor ek gıda verditmedi. Daha 180 günü doldurmadı diye. Hayır mama dedi. Bi bildikleri vardır elbette. Daha tam oturmamış oluyor sindirim sistemleri