gizemhifanur konu dışı olucak ama ben bu aralar bu konuda takıntılıyım hatta postlarımı okumussunuzdur kızım 1 yasında bizimle pek göz teması kurmuyo agzımızdan cıkan her sese donup bakıyo ama sadece ismine tapkı vermıyo alkış yapıyo çak falan yapıyo onun harıcı bıdey yok sızde durumlar nasıl