HayalAsel endişe etmeyin ben de kullanmıştım. Doğumdan 2-3 hafta kadar sonra mastit ve rahimde plesenta parçası kalması nedeniyle 39,6 derece ateşle hastaneye yatırdılar. 2 gün boyunca antibiyotik serum aldım. Sonrasında da sizinle aynı antibiyotiği kullanmaya devam ettim. Hiçbir sıkıntı olmadı.