Alptugunannesi07 benim kızımda bu 4 aylıkken başladı ve ayda bir olmaya başladı o dönemde. Uykusunda çığlık çığlığa ağlıyor ve uyanamıyordu sonra birden uyumaya devam ediyordu. Kaç doktora gittik ama daha çok küçük uyku terörü olmaz dediler. Bende olduğu hergünü not ettim o gün saat kaçta uyudu kaçta ağlayarak uyandı neler yedi neler gördü. Hepsinin sonucu olarak şunu çıkardım yeni gördüğü şeyler olunca oluyor. İlk robot süpürge gördüğü gün, ilk kez avm ye gittiği gün, İzmir depremini yaşadığımız gün vs vs. Ben buna bağladım