5 aylık kızım 3 saate bir emziriyorum ama bu aralar zar zor emziriyorum 3 saate bir. Almıyor memeyi delirecem niye böyle yapıyor bazen tam alıyor sonra benle oyun oynar gibi ucunu ısırıp çekiyor. Zorlamak istemiyorum iyice soğur diye ama aç kalacak 3 4 saat oluyor hala almıyor ancak uykudayken güzel emiyor gece. Başına gelen var mı geçicidir inşallah