Merhaba annelerimiz bebegim 2 buçuk aylık. 3250 gram dogdu hic emmedi sagarak veriyorum ilk bir hafta emer umuduyla kaşıkla verdik sutu 5 gun icinde yarım kilo aldı gelisimi felan gayet iyi yani hareket gorme duyma felan bunlar gayet iyi yemeside iyiydi gunde ortalama bundan 2 hafta oncesine kadar 800 900 cc süt iciyordu kendi kendine uykuya daliyordu ama yok simdi ne sut iciyor nede uyuyor cok huzursuz bazen cok asiri kusuyor elim ayagim buz kesiyor kaliyorum oyle 2 aylikken 5200 boyu 59 cmdi. Suan bilmiyorum ama sanki durdu 700 cc zoraki iciriyorum uyanikken asla icmiyor en fazla 30 cc anca. Diyorum mama mi versem. O kadar cok uzuluyorum ki. Ne yapmaliyim normal mi bu.