MucizeKalbim Kizlar bebeğimle aynı odada yatıyorum, odanın kapısını açamıyorum kedilerim bebeğimi uyandiriyo, cami açamıyorum hem soğuk oluyor geceleri hem ses olabiliyor. Yani bu nedenle odadaki nem %60 -70 lere yükseliyor. Çözüm arıyorum, yaşayan çözen varmi.
MucizeKalbim nursocum olduklari odanın kapısını tırmalıyor miyavliyorlar maalesef tüm gece kapatamıyorum onları.
duru2603 Bu nemden ben de çekiyorum ya 56-60 arasi hep. Odanin kapısını açıyorum ama o da yetmiyor bu ara da hep hava yağmurlu düşmüyor nem
MucizeKalbim duru2603 1500tl ye hava Temizleyici aldim odanın havası ferahliyor ama nem düşmüyor. Bebegim hasta olacak diye korkuyorum artık. Nem alma cihazlarida pahali keske onlardan alsaydım dedim bu çözüm olmayınca ama bilmiyorum havalar iyice ısınınca daha kotu olacak
nursocum MucizeKalbim hiç kedi bakmadığım için tam bilemiyorum tabi uyumaz mıydı bunlar yanınızda olunca bebeği mi uyandırıyorlar
MucizeKalbim nursocum birisi çok uslu da birisi fazla geveze 🤣 yani uyusada beni görünce miyavlar nazlanir sesler çıkarır. Keske dursa sussa ama yok. Denedim almayi ama uyandi kizim zaten zor uyuyo hemen uyaniyo. Oda kapısını pimapen gibi ustten açmak istiyorum ama olmuyodur herhalde. Baya araştırdım bulamadım
nursocum MucizeKalbim köpük gibi bişeyle kaplarsanız ses yapmaz canım ya da yatak odasına girmeden önce koridor gibi bişey varsa oraya bir kapı daha yapabilirsiniz