Bebeğim 5 buçuk aylık kızlar takipli olduğum doktor 5 aylık kontrolunde mama sandalyesine koyabilirsin demişti bende 10 gündür falan koyuyorum gün içinde ama bazı postalarda erken yazmışlar korktum bende siz nasıl yaptınız tecrübeleri olanlar yazarmısınız bebeğim 36 haftalık doğdu