Hemen hemen her markayı denedik. En son aventi tuttu ama şu şekilde yaptım. Her emzirmemin peşine zorla ağzına verdim bir haftanın sonunda yavaş yavaş tutmaya başladı. Şu an 31 günlük tam olarak tutmuyor ama uykuya dalarken ya da ağlama krizine girdiğinde alıyor ağzına. Aventin üstüne tanımam genelde bebeklerin %90 ı alıyor. İnşallah alır emziği 🙏🏻🥰