nurelem ben 2 yaşına kadar süt yerine mama içirmeyi düşünüyorum, 2 yaşına kadar biberon kullanmalı mıyım sizce?
gocebebirbayan nurelem neden süt yerine mama içirmeyi düşünüyorsunuz 😊 yani kullanabilrsniz tabi ama bence 2 yaşını da geçirmeyin.
Zhnce nurelem 1 yaşından sonra biberon kullanmadı oglum Mama ile beslenmedi biberonu şu için kullandı Onuda 1 yas sonrasında bıraktı bende kaldırmistim hepsini 😊
GoGirl nurelem 18 aylik bende gunde 1 kez biberonla mama veriyorum ama artik kesmeye baslicam yavas yavas simdi yatagina alistirdim sonra emzik biberon birakma snrda tuvalet ogrenme kapaniş insallah😊
nurelem gocebebirbayan genellikle sütü 2 yaşına kadar önermiyorlar bir de mama ile büyüttüm o yüzden canım
nurelem GoGirl inşaallah canım benimki daha yeni yaşına girdi o yüzden erken daha ama sanki biberon dişini yamuk çıkarıyor gibi o yüzdenmi acaba
GoGirl nurelem biz de oyle bir problem olmadi hic bilmiyorum bu arada bugun biontech oldum konusmustuk kan sulandirici hakkinda benim arastirmalarim sormalarim sonucunda kesin bir sey yok iki turlude soyleyen var hatta gerek yok doliyen daha fazla.ben bir sure kullanacagim bir zarari yok
kaansmom nurelem akşam yatmadan veriyorum genelde . Ara sırada sabah uyanınca veriyorum kahvaltıyı biraz geç yapmamız için
nurelem GoGirl çok çok teşekkür ederim canım sağlıcakla atlatırız inşaallah bu durumu bende kullanmayı düşünüyorum corasprin
Zuzuuu nurelem 2 yaşına kadar devam sütü kullandım ve biberonu sonra kestim şuan. 2.5 yaşında daha birkez bile inek sütü vermedim