Hayırlı geceler benim bebiş 8 buçuk aylık oldu inşallah ama ortada diş yok .yaklaşık bir haftadır çok huysuz arada ateşte eşlik ediyor Ve şurupla geçiyor çok şükür .doktora gittik diş etleri kabarmış dedi .bu kadar huysuzluk dişten olabilir mi çok huysuz kulaklara vuruyor eller ağızda ama orda diş gibi bir şey yok…bu arada hafif burnu akıyor