Leman01 Bizim alt komşumuzun oğlu da öyle, sürekli ağlıyor kıyamam. Duydukça içim parçalanıyor. Allah sabır versin, hemencecik çıksın bitsin dişleri umarım 🙏 Komşuların şikayetini kafanıza takmayın. Çekemeyen gitsin taşınsın, çocuk bu sonuçta. Hoplayacak da zıplayacak da, bağırıp ağlayacak da.