Herkese iyi geceler kızçeler🙈 bebeğim 4 gün sonra 7 aylık olacak 9 gündür ishali var. 3 4 gün falan baya her bezi kakalı açtım tam dolu değildi geneli ama böyle sümüksü su gibi ve rengi koyu yeşildi poposu da pişti doğal olarak. Tabiki de önce götürdüm acile, serum taktılar kan kaka tahlili yaptılar ve herşey temiz çıktı yine de zinco şurup travacort krem ve reflor şase başlandı. 2 gün kullandım baktım geçmiyo kendi doktoruna götürdüm, oda baktı tahlillere tekrar kaka tahlili yapıldı yine temiz çıktı. Doktor diş reaksiyonu gibi duruyo muhtemelen diş geliyo dedi ama henüz görünürde bişey yok tam ishali geçiyor diyorum dün normaldi kakası bugün yine ishal ve ateşi çıktı 2 kere. Aşırı huysuz hep kucak istiyo ilaçlar da fayda etmiyo napıcam bilmiyorum😔 nasıl oluyo bu dişte böyle mi oluyo?