green_love1 3 aydan fazla kalan süt bozulur . Denedim ve gördüm. Kızım 14 aylık. Kokusu berbat oluyor zaten. Sarı süt o kadar faydalıyken dolaptan çıkarıp verin derim. Biberonla vermeyi deneyebilirsiniz. Bende sizin gibi ilk başlarda çok sağım yaptım , sütüm artsın diye. O zamanlar kızım biberondan çok güzel emiyordu. ( biberona alışır diyenler olur şimdi büyük ihtimal , benim kızımda hiç öyle olmadı. Şuan meme delisi 🥰 )