Seymadolambay1 Merhabalar benim oğlum 13,buçuk aylık daha hiç dişi çıkmadı bu durumu yaşayanlar var mı acaba bütün tahlilleri normal çıktı sadece demir eksikliği çıktı o yüzdende 2 aydır ilaç kullanıyorum