11 ay 25 gunluk bebeğim var bu aralar çoğu zamanda iştahı kapalı yemek yerken çok zorlanıyoruz hele corba icirirken ağzını kapatiyo agzina gireni püskürtüyo doktora gittik ayından çok düşük kilosu dedi balık yağı vitamin ne gerekiyosa verdi ama gerçekten aglamak istyorum beceremiyorum mu yapamyorum mu neyi eksik yapyorum braz beslensin bseyler yesin dye ugrasyorum elmden geleni yapyorum ama yok Çorba yerken resmen kendinden geciyo çocuk bana yardım edebilecek birileri var mı bu durum geçici mi hep mi böyle olcak iştahını açıcam ne yapabilirm😔