purplemelon Oğlum boyama yapmayı çok sever. 11 aylıkken ilk boyama yapmaya başladık. Mesela tuz seramiği yapıp değişik hayvan, araba figürleri ile boyuyoruz. Kinetik kumdan duyusal aktivite yapıyoruz. Traş köpüğü aktivitesi yapıyoruz. Sulu boyama yapıyoruz. Eşleştirme kitapları var migrosdan alıyorum çıkartmalı onları yapmayı çok seviyoruz. Jenga taşlarından kule yapıyoruz. Kaydırağı var onla oynamayı çok sever sonrada ters çevirip araba sürüyoruz. Yazı tahtası aldım oraya şekiller çizip renkli tebeşirlerle boyuyoruz. Ouuncak dolabını boşaltıp, sonra çekmece renklerinie göre topluyoruz. Hava güzel olduğu zaman havuzuna girer, tekne, araba yüzdürür. Ama genel olarak en çok boyama ve eşleştirme, dikkat geliştirme, hareketleri kitapları seviyor.