Merhaba güzel anneler
2 aylık bebeğimin burnu tıkalı hırıltı var. Serum fizyolojik kullanıyorum ama hırıltı geçmiyor
Emme problemi yok ama o hırıltı neden oluyor
emerken hırıltı olmuyor yatınca da bazen hırıltılı bazen normal nefes alıyor. Kısa kısa nefes almaları da oluyor ara ara. Acaba üşüttü mü yoksa alerjik bi durum mu. Bu hırıltıyı nasıl geçireceğim