Seeena_yy Valla bizde evimiz rutubet yapıyor ona rağmen oturuyoruz malesef kiralar çok uçuk kultir mahallesi hele ki bütün memurlar burda Allah kolaylık versin
kpl0411 Seeena_yy ya merkez her zaman daha yüksek kirası ama dünya hastanesi çevreyolu tarafı daha ucuz bayındırlık tarafı falan 800-1000 arası kiraları
kpl0411 AlyaMina5 Batman’ın yerlisiyim o yüzden burası ile ilgili postları doğru bir biçimde cevaplayabiliyorum😅😅
AlyaMina5 kpl0411 kayınbabamın arkadaşınn evi vardı otaraflarda kullanmıyordu piknik için gidiyorlardı bizde gidiyorduk çok güzel yapmıştı bahçesini tabi satınca bizde öyle kaldık 😀
Melooo26 Merveturkmen bizde iş nedeniyle Batman’ın ilçesi Sason’dayız dağ taş ev ama hem çok pahalı hem alelacele yapıldığı için en azından benim evimin çok eksiği vardı bir kısmını ben tamamladım gitmeden görmeden bulabilirmisiniz bilemiyorum ama gittiğinizde bulacağınıza eminim