Beyya06 açıkçası biz memnunduk bayağı da kalabalıktı. Üstelik çoğu daha önce gelenlerdi ve memnuniyet fazlaydı.biz de tavsiye üzerine gitmiştik zaten
Hilokiiii Beyya06 günün belli saat aralıklarında kahvaltı öğle yemeği ve akşam yemeği vardı. Akşam ayrıca kahve saati vardı. Kahvaltı ve Yemek öğünleri açık büfeydi ve çeşit hayli fazlaydı. Hatta öğle ve akşam yemeğinde açık büfedeki yemeklerin yanı sıra ızgara çeşitleri de isteyebiliyordunuz. Odaya alıp götürmek serbestti. Havuzu vardı ve çevreden hiçbir şekilde görünmüyordu. Her sabah gelip havuzu temizliyorlardı. Her gün bir tur vardı. Merkeze deniz yakınlarına indirme, dağa çıkarmışlardı bir gün vs.
ama dediğim gibi bu 4 sene önceydi balayında gitmiştik, 5 gecesi 3.500 TL idi ve çok da memnunduk. Ama şimdi turlar kalkmış, öğle yemeği dahil değilmiş ve yemekler artık evlerin arasındaki ortak mekanda değil de dağın üstüne doğru bir restoran varmış orada gidip yeniliyormuş . Daha geçen gün fiyat almıştım, Fiyat ise 7000 TL imiş..