İyi geceler güzel anneler. Kafama takmaktan uyuyamadım. 8ay 6günlük oğlum var. Gelişiminde sıkıntı mı var , bana mı öyle geliyor? Babıldama yok, emekleme yok, taklit etme hiç yok( öpücük atma, alkış, gel, byby yok. İsmine bakmıyor. Desteksiz oturuyor, ama kendini kaldırıp oturamıyor. Cok rahat 2tarafa tam tur dönebiliyor. Daha 50gunlukken agulamaya başladı, hala devam ediyor. Sizce normal mi, tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?