[silindi] bnde bakıyorum görümcem çarşıda bi gelinlikciye sormuştu normlde alınıyormuş ama pandemi oldugu icn şuan almıyoruz diye söylemiişler bnce gene siz gidin çarşılardaki gelinlikcilere sorun bnmde dhaa duruyor başıma kaldı yer kaplmaktn başka bişey degl bide okdr para verdk şuan acıyorum verilen paraya 🤣satın almak pişmanlık diyebilirim