Benim annem 60 yaşında. 20 yıldır şeker hastası. Şeker, tansiyon, kolesterol hepsi var malesef. Haliyle böbreklerde sorun oluşmaya başladı. Rutin kontrollerinde anjiyo istediler. İki dr bypass olmalısın dedi. Annem asla istemiyor ameliyat olmak. Herhangi bi rahatsızlık vermiyor bana şuan neden olayım diyor ve korkuyor da haklı olarak. Biz de bişey diyemiyoruz. Bir Prof buldum adamdan randevu almak zor, en az 2 hafta sonrasına veriyorlar çok yoğun, haliyle çok iyi bir dr. O ultrasonla tüm vücuduna baktı. Tıkalı damarları gördü, gösterdi. Anjiyo cdsine baktı. Hayati damarlılarında çok tıkanıklık yok dedi. Sıkı perhiz ve verdiğim herşeyi kullanıp, şekerini düzenlersen gerek yok ameliyata dedi. Annemin içi de çok rahatladı. Psikolojisi de düzeldi. Dr.un söylediği en önemli şeylerden biri k vitamini. Bu vitamin damarlardaki tıkanıklığı açan tek vitaminmiş. Annem en az bir yıl kullanacak bunu. Hatta ömür boyu kullanacak da biz 3 ayda bir kontrole gideceğiz. Ayrıca her gün sirke içmesini söyledi. Bunu bir doktora söylesen kabul etmez. Sen beni dinle sözümden çıkma daha gençsin, kendini yormadan her gün düz yolda 1 saat kadar yürü mutlaka ve sıkı perhizini hiç bırakma artık bu senin hayat düzenin olacak dedi. Umarım söylediği gibi olur herşey. Allah herkese şifa versin inşallah.