Aslmra80 biontec oldum sadece aşı olduğum gün ve ertesi gün kolda biraz ağrı oldu ama inanın oğlumu taşırken kollarım bin kat daha fazla ağrıyor. Bu arada sütüm arttı geçici bir etki mi bilmiyorum ama 17 sinde oldum hala aynı hatta dün mastitin kıyısından döndüm. Umarım kalıcı bir etkidir, burada bazı annelerde de süt arttığını okumuştum.