Aşımızı olduk çok ağlamadık maşallah doktor yinede calpol yazdı ağrısı olursa yada ateşi olursa ver dedi. Şuan uykusunda inliyo versem mi bilemedim yinede akşama kadar takip edecem. Cevaplarınız için çok teşekkür ederim ☺️ bebişlerimiz hep sağlıklı olsunlar 🤗