Bilgemayse 6 aylık oğlumla 5 gün önce uçak yolculuğu yaptım ben özet geçeyim 😊 yanına ilgisini çekecek birkaç oyuncak al mutlaka. Pusetini koymaları için sana büyük bir naylon torba veriyorlar zaten tam uçağa binerken, uçağın kapısında bekleyen görevliler var. Sen bebeğini kucağına alıyorsun onlar puseti poşete koyup götürüyorlar. Bebek kemerini takman için hostesler yardımcı oluyor yardım istemekten çekinme. Yolculuk boyunca oğlumu sabit oturtmaya çalışmadım çünkü daha çok stres olup ağlamaya başlıyor. İstediği yöne doğru çevir, omzuna falan al oyalansın yani. Uçak iniş yapınca yine görevliler anında puseti getiriyor bebeğini alıp valiz bekleme kısmına geçiyorsun, valizi alıp hooooop koşşa koşa ailenin yanına 🥰