Evet birçoğunuza garip gelebilir ama bebeğimi emzirdikten sonra dik pozisyona alırken çok zorlanıyorum. Çünkü kafasını omzuma koyması lazım. Hem öyle gazı dha rahat çıkıyor. Hem de kendi daha kolay uyuyor. Bazen koltuğa koyup öyle alıyorum. Bu şekilde de genelde uyanıyor. Bikaç gündür dizimde yatar pozisyondayken koltuk altından tutup kaldırıyorum . Ama koltuk altından tutmak hiç içime sinmiyor. Bi yerine bişey olcak diye çünkü çok korkuyorm. Allah korusun kolu veya başka bi yeri çıkar diye. Bu sorunumu nasıl pratiğe dökebilirim bilmiyorum.