Kızlar bebeğimin adını Serra koyduk. Lakin ben Sare yada Ela çok istiyordum resmen içimde ukte kaldı 😒 fakat eşim beğenip istemedi ikna da edemedim zorlamak da istemedim. onunkileri de ben beğenmedim daha sonra ikimizinde ılımlı baktığı tek isim Serra olduğu için o oldu. Fakat ben gün geçtikçe alışmaktan ziyade keşkelere başladım. Telaffuzu zor oluyor. Biri kızımın ismini sorduğunda herkes yanlış anlıyor sürekli tekrarlamak zorunda kalıyorum. Kuzenlerimin bebekleri oldu nasıl biri Sare diğeri de Ela koydu içime oturdu resmen. İkinci bebeğim olursa o isimleri vermeyi hayal ediyordum oysaki. Geçti gitti ama hâlâ eşime içten içe kızıyorum keşke zorlayıp ısrar etseydim diyorum. Bu durum ne zaman geçecek 😂😢