Nesliakbal Kizlar merhaba bebegim 4 aylik olucak 5 gun sonra gogusumde emerken agri hissedoyorum hafiften acaba artik sert cektigi icin normal mi bu agri
Yunusemreveannesi Nesliakbal benimxe oyle oluyor ya uclari aciyor sanirim damaklaro kasiniyor ondan yapiyolar diye dusundum
Kadifemsii Nesliakbal göğüslerinizin uçları değil de içten bir ağrıysa süt salgılandık için oluyor canım
Kadifemsii Nesliakbal bebek emerken göğüste biriken süt bitiyor yeni süt salgılanıyor ondan ağrı oluyor çok sürmez canım bi süre sonra ağrılar olmaz