leynanin_pembemantosuu Laylaylaylaylom geçen ay babam bu sezon bitti diyip tüm parasını çekti iyikide çekmiş 110 milyarı vardı o akşam çekmese 80 milyara düşerdi dedi
dolunay01 Laylaylaylaylom şua ara esımde girmiyor karısık diye .ama bızım krıota hesabında duruyor yatırmadık bıseye .zaten hepsını koymuyoruz işleme. Ama suan tırt 😀
Laylaylaylaylom Asklepios yani ben ufak meblağ girmiştim onu da nakite geçtim yüksek meblağ lar riskli geldiği için Allah yardımcısı olsun batanlarin ama baya düştü 😱
Laylaylaylaylom leynanin_pembemantosuu tam zamanında çekmiş 80 de değil daha çok düşerdi muhtemelen bütün coinler en az yarı yarıya değer kaybetti neredeyse
Laylaylaylaylom Mom084 kişiden kişiye göre değişiyor ben kumar gibi hırs yapılmadığı sürece yatırım aracı olarak görüyorum
dolunay01 Kumar falan degılya yatırım aracı .bu .oyun falan da degıl ya .coın oynadınmı dıye sorunlar olur .o yun degılkı 😀😀😀
Karas Laylaylaylaylom artık kimsenin sesi çıkmıyor herkes batmış demekki 😂😂 ben hiç düştü diye çekmedim hala bekletiyorum ne zaman yükselirse yükselsin
GokSuM Laylaylaylaylom uygulamayı sildim, param içeride beklemede. Sezonu gelince tekrar açar bakarım ne olmuş diye.
F-Betul Burda kaç kişiyi uyardım, yalvarmadığım kaldı bir; altınla dolarla kıyaslayıp gülüp dalga geçenler oldu benimle. Büyük balık küçük balığı yer; kural bu, düzen bu. Uzak durmak lazım.
Annis-ogul F-Betul kesinlikle öyle adamlar birden şaşırdılar ufak meblağ yaptıranların büyük paralara teşvik ettiler sonra bommmm. Bn ya altın ya dolar hicbi zaman o kadar cok zarar etmezsin onlarla
F-Betul Annis-ogul Sormayın araştırmadan etmeden girenlere oldu olan, her zaman söylerim bilgi güçtür ama dinletemedim burdakilere. Hayırlısı en azından ders olur.
Annis-ogul F-Betul oyle cnm ins kurtarirlar paralarını cok yazik .bnm abim ve iki ablam batırdı paralarını cok yazik vala .esim de söyledi güven olmaz bunlara olanı da kaybedersiniz dedi oyle de oldu
acimavi Laylaylaylaylom ufak bişeyler almıştım, şu an yatırdığımdan düşük ama acelem yok, bazı günler hiç girip bakmıyorum bile, dursun, kâr etmesek de zararımız kurtulur herhalde yılsonuna kadar😂