Bebeğim 10 aylık olacak bu zamana kadar emzirdim hep hiç sağmadm ek gıda da veriyorum olması gereken ölçü de ama emziriyorum arada çok çabuk acıkıyor sanki sütümmü az diyorum elimde sıkıyorum geliyor emerken o kadar güçlü çekiyorki herhalde süt bitti sütüm mü azaldı acaba diyorum sizde de böyle oluyor mu ?