Bu kadar saçma bir sebep de görmedim.
4 aylk kilosu üst üst sınırda
Niye yanii allahaskina cocuk şuan ne görse ister zaten lütfen bağırsakları tam gelişmeden sindirim sistemi tam anlamiyla calismadan başlamayın .
Ondan sonra kabızlıği bitmiyor çocukların yetişkin bile olsalar hep bir bağırsak hep bir kabızlık problemi.
Neyse siz bilirsiniz burda annesi daha iyi bilir demek gerekiyormuş