Si_se_ta_be bizim evde 2 tane köpeğimiz var biri cok akıllı ne yapsa birsey yapmaz ama diğeri yaşlı haklı olarak cocuk kaldıracak hali yok ogluma hırlıyor bende ilk zamanlar çok korkuyordum birde bana 7 yaşındayken köpek saldırdı. Ona cici yapmayı öğrettim artık daha güzel yaklaşıyor onlara cici yapıyor. Ben evdeki kopeklerime güveniyorum birsey yapmazlar ama siz dışarıdakilere dikkat edin ne yapacakları belli olmaz. Onlarda haklı olarak kendilerini savunmaya geçebilirler. Hayvanları severek büyüsün çocuklarımız hep derim ama malesef bebeklerimiz anlamadıkları için zarar vermeye çalışıyorlar o yuzden dikkatli olun