Bugün aşı yaptıralı 3. Gün 9 ay 10 günlük oğlum bi anda öğlen ateşlenti 38.8 e kadar çıktı ateşi sonra hiç düşmedi en fazla 37.8 e düştü fitil verdim soydum ıslak mendil vs ateşini düşüremedim şimdi başı alev yine 39 oldu ateşi doktor 3 gün ateş yapabilir dedi ama 2 gün hiş yoktu bugün bi anda çıktı kızamık aşısından olabilir mi varmı bunu yaşıyan diş ateşi olamaz çünkü diş çıkartmıyor 4 tane çıkarttı