Kucukoglummm bende bunu çok düşünürdüm canım. Hiçbir yerde de cevap bulamamıştım. Kolostrum gelir mi biliyoruz ki sütün evreleri var. Büyüge uygun gelen süt küçügün sindirimine uygun olur mu gögsümün birinde daha az süt vardı. Kesilmek üzereydi. Ondan gelir mi gibi gibi. Bende yaşayıp gördüm. Kolostrum geliyor. Dogum yaptıgında önceki gibi sütüm geldi mi derdin olmuyor zaten var.olan da kolostrum geliyor. Ayları farklı olsa da sindirime uyuyor. Küçükte de büyükte de degişiklik olmadı.küçükte özellikle gaz da dahil hiç sorun yaşamadık. Kilo alımı da hep fazla fazla gidiyor. Sütüm yetiyor yani. Dedikleri gibi vucut gerçekten 2 bebege yetecek kadar süt üretiyor. Sütün artıyor yani. Üstelik gögüsler artık terbiyeli oldugu için önceki gibi süt fazlası taşma agrı sızı olmuyor. Bu da artı tarafı. Rahat rahat emziriyorsun. Endişelenme yani. Herşey olması gerektigi gibi normal devam ediyor.