elcn4139 göbek bağı düştü düscek ama deliginde sarılık var sıvı normal mi yoksa kuru olmali deligide ??
TheLatte elcn4139 kurumu olmali bilmiyorum ama bizimde oyleydi ama bi süre devam etti oğlumun. Biz yaktirdik göbeğini birde K vitamin ignesi oldu . ( bildiğimiz yakma değil merhem gibi bisey sürüyolar göbeğe)
Gizem17 Normal mi değil mi bilmiyorum ama benim bebegimde de öyleydi ben düşünce gördüm delikte sarı gibi birşey vardı daha sonra banyo yaptırdık 1 kere zıbına bulaştı sonra tamamen gitti akıntı sıvı halde olursa akarsa iltihap var demektir diye biliyorum
Teemo07 Sarılıp bende görmedim ama düştükten sonra bizimde zıbında sarı leke vardı. Demekki dediğiniz şey. Oğlanı yıkadıktan sonra hiçbirşey kalmadı. 🤷🏻♀️
Simiyy Benimkininde öyleydi içerde kurumamış parça olduğu için iltihaplanıyor canım baya aktı bizde, doktora götürdük iki dakkada oraya bişey sürdü yavaş yavaş geçti endişelenme ama temiz tut. Solüsyonunu sürüyo musun