Öncelikle merhaba annelerimiz. Size birşey sormak istiyorum oğlum 13 aylık doğumdan sonra adet olamadım Olsam da çok azdı. Ramazanda 26 gün adet oldum 15 gün geçti Bi daha oldum 1 hafta geçti bş daha oldum 10 gğn geçti ve şu an yine adet oldum. Normal mi bilmiyorum 🤷♂️ yaşadığım yerde 1 doktor ve sıra yok malasef ildeki devlet hastanelerine baktım hiç birinde sıra yok. Hamile kalmadan önce polistikover kist sorunum vardı ilaç kullandım öyle hamile kaldım benşm gibi olan var mı aranızda ya. Normal mi yoksa anormal Bi durum mu kafam çok karıştı özele gideyim dedim şaka gibi hepsi mi dolu olur 🤦♀️ ne yapacağımı şaşırdım en azından aynı durumu yaşayan var mı varsa ne yaptı bana bi akıl verir misiniz