efsanegorer ben kamu kurumunda çalışıyorum, bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak. Gece bebiş uyuduktan sonra süt sağıyorum, dolaba koyuyorum. Ertesi gün bebiş acıkınca bakıcı o sütü çıkarıp sıcak suyun içine koyarak ılıtıyor öyle içiriyor. Ama ben su an 3-4 saat çalışıyorum. Öyle olunca akşam sağdığım süt yetiyor. Sağamadığım zamanlarda bakıcı çok az 30-40 cc kadar mama veriyor. Gelince tekrar emziriyorum