Merhabalar. Benim bebeğim daha 25 günlükken alerji tanısı konmuştu. Daha sonra 2,5 aylıkken test yaptık tabikide sonuç çıkmadı ama Dr yinede çoklu besin alerjisi var dedi ve bir çok şeyi yasakladı sütüm az olduğu için alerjik mama kullandım. Ah yavrum o mamayı yedi onunla büyüdü resmen şöyleki elbetteki oda mama zehir değil onunla büyüdü iyiki bulan bulmuş fakat normal mamaya göre bilirsiniz öyle kötü ki içim hep sızlardı verirken. Şimdi 8 aylık bir çok şeyi denedim yiye biliyor süt kuruyemiş dana eti kaldı. Yumurtayı denedim çok şükür bir şey olmadı. Dr gitmeden süt diyetinide açayım diyorum sizce açsam mı yoksa gitsem mi bilmiyorum. Anafilaktik tepkisi yok şükür. Yinede kararsızım. Birde eğer sütü geçersek ben normal mamaya geçmek istiyorum artık önereceğiniz bir mama var mı kiloya vs iyi gelen. Golden goot keçi sütlü mama nasıl sizce