Kafayı yicem artık 42 gunluk bebegim bi gun sakinse bi gun cılgınlae gibi agliyor. 2-3 gündürde kakasini yapmadi ondan mi bilmiyorum gazini cikariyor ama.. dün aksam baya sakindi 10da uyudu. Bugun sabahtan aksama kadar agzini aça aça agladi kucaga aliyorum salliyorum gezdiriyorum hoplatiyorum hafiften salincaga yatiriyorum salliyorum emziriyorum mamada veriyorum (bebelac) emzik veriyorum zeytinyagda icirdim gaz damlasida verdjm yok bana misin demiyor hicbisey susturamiyor ne sıkıntısı olabilir kafayi yicem 40 gun olana kadar boyle huzursuz oldugunu ve agladigini bilmem dogdu dogali ilk defa bugun bu kadar cok agladi pes ettim. Bide 3 yasinda kizim var akillara zarar. Yarin dr goturecegim neyi olabilirki cok uzuluyorum bide anlayamiyorum neyi var cok sinirleniyorum