yuksekipek lohusalıktandır sakın bırakmayın emzirmeyi benim bebeğim 6aylık emerken onu izliyorum zevk alıyorum minnacık daha ve bize çok ihtiyacı var bazen memeyi emmiyor oynuyor napıyosun kız yemeğinle oynama diyorum gülücükler atıyor 🥰🥰 ilk zamanlar bende çok zorlandım bebeğim 2,5kilo doğdu küçüktü tutamıyordum çok ağladığım oldu önüne gelen tutamıyorsun öyle emzirilmez falan dendi hep sütüm gelmedi tek göğüsle emziriyorum neredeyse diğerinde pek süt yok ama asla bırakmayı düşünmedim o emdikçe ben mutlu o mutlu 🙂 geçecektir sizin bu olumsuz düşünceleriniz biraz daha büyüsün hele 😍