meraklibiranne
yuksekipek
emzirmek kadar kolay ve güzel bişey var mı yaa 🙄
Mama her zaman her yerde hazor olcak diye uğraşcaksın sıcak su ılıtcan falan. çocuk ağladığı anda onlarla uğraşmak çok zor bi de biberon yıka steril et, mama masraf ayrıı 🤷🏻♀️ ama emzirirken çıkar memeyi ver, bitti gitti.. Her daim hazır 👌🏼ve bebeğinin ihtiyacı olan bu (annelik çok zor olanı çocucuğun için seve seve yapmaktır ❤️)
Hem bebeğin için en güzeli en temizi en kıymetlisi anne sütü 🤷🏻♀️ her damlası mucize 💫
Hem bebeğin senin kokunu alıyo seninle bi bağ kuruyo ki çok güzel çok keyifli..
Şimdi çok yeni dahabiraz büyüsün gözünüzün içine bakacak emerken sizinle iletişim kuracak, gülücükler saçacak.. Öyle güzel ki 😍
Keşke bi de bu açıdan baksanız 🤷🏻♀️
(sütü olmayan ya da başka sağlık sorunlarından dolayı emziremeyen anneleri tenzih ediyorum tabii 🙄)