Kızlar merhaba. Oğlum ek gıdaya 6.ayda geçti. Daha doğrusu geçemedi çünkü hicbirsey yemiyo. İnanmazsınız belki ama her yaptığımı tükürüyo bizim yediğimiz tatlı tuzlu şeyleri dahi denedim tükürüyo. Bu arada pütürlü yiyebiliyor yani yeme sorunumuz yok. Sadece yemek istemiyor. Bana iştahsız bebekler için tarif verebilir misiniz? Özellikle akşam ve gece maması . Şimdiden teşekkür ederim ♥️